söndag 22 maj 2016

Huaha

Ja, precis så känns det nu, Huaha!!!

Sandra ska åka till Rhodos och jobba i drygt 3 månader!!! WHAT??? Hur gick det till?? När blev hon så stor???
Jag har inte godkänt att hon skulle växa upp så himla fort lol.
Men samtidigt så är jag glad att hon får ge sig ut på sin första resa i livet som vuxen och jag vet att hon kommer få en fantastisk tid.
Fast orolig kommer jag nog vara 24/7 tills hon är tillbaka här hemma igen.

Mitt upp i alla känslorna att Sandra åker iväg så kommer ytterligare en sak, och det är att mitt minsta barn, min "lilla Hannah" inte alls är liten längre hon heller!!!
Shit - vad händer där också??
Hannah kom och frågade för någon vecka sedan om det är ok om hon och några kompisar åker till Stockholm i höst för att gå på en konsert.
Min första tanke var så klart NEEEEEEJ du är för ung.... Men som tur var så han min hjärna reboota sig lite så jag han fråga med vilka hon skall åka.
Jag fick svaret och då hade jag hunnit i kapp i min lilla hjärna och insåg att hon är ju 17 år och klart att hon ska få åka på konsert (kommer dock att ha nååågra förmaningar bara lol).

Så nu blir det till att inse att vår underbara semesterresa till Bali som vi var på i vintras nog kanske var vår sista familjesemester. Det är inte alls säkert att jag får med mig kidsen framöver.
Huaha - vill göra som hundar gör och bara skaka kroppen när de skakar av sig lite obehag.

Men vilken resa jag fått vara med om hittills med mina underbara flickor - är otroligt tacksam över att dem valde just mig till mamma <3 p="">
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar